banner banner

Актуализирана техническа поддръжка на продукти с марка IMOU

24-01-2024

Техническата поддръжка на продукти с марка IMOU в региона е актуализирана.

В случай, че имате нужда от съдействие по поддръжката на IMOU продуктите на Dahua, например възстановяване на парола, отвързване на устройство от акаунт или друг технически проблем, моля, свържете се  с екипа за техническа поддръжка на IMOU на имейл на service.global@imoulife.com

 

За по-бързо разрешаване на технически проблеми, можете да използвате приложението IMOU.

Основни стъпки:

1. Отворете приложението Imou.

2. Отидете на „Поддръжка на клиенти“

3. Достъп до чат на живо за помощ в реално време.

 

Ако имате въпроси или се нуждаете от допълнителни разяснения, свържете се с екипа за техническа поддръжка на IMOU на имейл на service.global@imoulife.com

Върни се обратно