Актуализирана техническа поддръжка на продукти с марка IMOU
24-01-2024Техническата поддръжка на продукти с марка IMOU в региона е актуализирана.
В случай, че имате нужда от съдействие по поддръжката на IMOU продуктите на Dahua, например възстановяване на парола, отвързване на устройство от акаунт или друг технически проблем, моля, свържете се с екипа за техническа поддръжка на IMOU на имейл на service.global@imoulife.com
За по-бързо разрешаване на технически проблеми, можете да използвате приложението IMOU.
Основни стъпки:
1. Отворете приложението Imou.
2. Отидете на „Поддръжка на клиенти“
3. Достъп до чат на живо за помощ в реално време.
Ако имате въпроси или се нуждаете от допълнителни разяснения, свържете се с екипа за техническа поддръжка на IMOU на имейл на service.global@imoulife.com
Върни се обратно