banner banner

SysTeh Support Services - автоматизирана тристепенна процедура за технически съпорт

06-02-2024 SysTeh Support Services - автоматизирана тристепенна процедура за технически съпорт

СисТех България вече седем години полага максимални усилия и успешно създава и провежда с Вас търговски, продуктови, технически и проектни представяния и обучения. Силният Ви интерес и присъствието Ви на тези събития доказват голямата отговорност и силната значимост на ангажимента, който носим като чист дистрибутор на българския пазар.

 

През годините планирахме всяко събитие поотделно и независимо едно от друго. Поради взривното развитие на технологиите, смятаме, че дойде моментът да синхронизираме процесите и да създадем свързаност в продуктов, технически и съпорт аспект по отношение на професионалните знания, които Ви предаваме. Този подход гарантира по-качествена и ефективна подготовка на Вашите търговци, проектни мениджъри и технически екипи, като спомага за Вашата по-висока успеваемост в подготовката на оферти, в продажбите и в работата на обекта след това.

 

За да развием още по-добре и качествено услугите на СисТех, както и за да можете 24/7 да заявявате, резервирате, управлявате процеса на съпорт от страна на СисТех България към Вас, от 6 февруари 2024 г. официално стартираме нова автоматизирана тристепенна процедура за технически консултации (съпорт).

Нарекохме я Systeh Support Services.

Вече можете максимално да се възползвате от телефонна, онлайн, мобилна (на ваш обект) консултация от технически отдел на СисТех България.

Процедурата вече е активна на национално ниво.

 

За всички въпроси и нужда от уточнения, регистрации и оперативни въпроси, оставаме на Ваше разположение на телефон 02/40 166 00.

При нужда от съпорт се свържете с нас на телефон 02/40 166 40 или чрез платформата ни.

Върни се обратно